مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:162015-12-01سياسي

با برگزاری سوگواره های عاشورایی هنرمندان عکاس جوان شناسایی می‎شوند


رییس سازمان بسیج هنرمندان گلستان گفت: با برگزاری سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیئت، هنرمندان عکاس جوان شناسایی می‎شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، جعفر جعفری بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: عکس و تیک دوربین خروجی آن اثر هنری صامت عکس است، اما این اثر هنری صامت در درون خود دنیایی از پیام دارد که قابل وصف نیست.

وی با اشاره به اینکه یک عکاس می‎تواند با اثر هنری خود جامعه‎ای را متحول کند، تصریح کرد: نمایشگاه سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیئت که توسط جامعه ایمانی مشعر و تعدادی از دستگاه‎های اجرایی انجام می‎شود، فرصت مناسبی در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی واحد بود و می‎تواند ظرفیت خوبی برای شناسایی هنرمندان عکاس جوان باشد.

جعفری: در نمایشگاهی از منتخبان عکاس تجلیل می‎شود رییس سازمان بسیج هنرمندان گلستان افزود: حتی با یک گوشی موبایل نیز می‎توان بهترین عکس‎ها و آثار را ثبت کرد با گرفتن چند عکس می‎توان تحول ایجاد کرده و عکاسان نهفته‎ای را شناخت.

جعفری بیان داشت: سازمان بسیج هنرمندان و کانون بسیج هنرمندان این آمادگی را دارد که در برگزاری نمایشگاه سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیئت همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برگزاری سوگواره های عاشورایی هنرمندان عکاس جوان شناسایی می‎شوند

با برگزاری سوگواره های عاشورایی هنرمندان عکاس جوان شناسایی می‎شوند