مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:162015-12-01سياسي

تاکیدبرگسترش همکاری ها واستقامت برای حل و فصل موضوعات


ولایتی امروزدر دیدار با رییس مجلس لبنان روابط دوجانبه و زمینه های حل و فصل برخی از موضوعات و مشکلات از جمله انتخاب رییس جمهوردر این کشور را مورد بحث وتبادل نظر قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری روزسه شنبه (10آذر) در دیدار با دکتر نبیه بری رییس مجلس لبنان، روابط دوجانبه و زمینه های حل و فصل برخی از موضوعات و مشکلات از جمله انتخاب رییس جمهور را مورد بحث وتبادل نظر قرارداد.

در این دیدار ولایتی ضمن ابراز امیدواری از بروز شواهدی مبنی بر حل و فصل موضوعات گفت:جمهوری اسلامی ایران همواره روابط عمیق و ریشه داری با لبنان داشته و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهد کرد و مردم فرهیخته و مسئولان عالی این کشور می توانند در این زمینه گام های لازم را برای حل و فصل موصوعات بردارند.

وی تصریح کرد:دوکشور نقش ارزنده و مهمی در منطقه داشته و دارند و باید در زمینه های منطقه ای و بین المللی همکاری های خود را گسترش دهند و یقینا محور مقاومت به پیروزی دست خواهد یافت.

نبیه بری رییس مجلس لبنان نیز در این دیدار ضرورت همکاری ها و مشورت مستمر رامورد تاکید قرار دادو گفت:امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم در ارتباط بامشکل داخلی و انتخاب رییس جمهور به وضعیتی که منافع مردم لبنان را تامین کند دست یابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکیدبرگسترش همکاری ها واستقامت برای حل و فصل موضوعات

تاکیدبرگسترش همکاری ها واستقامت برای حل و فصل موضوعات