مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:102015-12-01ورزشي

بیانیه باشگاه سایپا درباره مسابقه والیبال برابر آلومینیم هرمزگان


باشگاه والیبال سایپا درباره ناظر مسابقه سایپا و الومینیم هرمزگان در هفته نهم لیگ برتر والیبال بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، باشگاه سایپا در پی اتفاقات مسابقه تیم های والیبال سایپا و آلومینیوم المهدی هرمزگان و انتشار گزارش جانب دارانه ناظر این بازی در رسانه ها، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: quotation mark باشگاه سایپا به عنوان یکی از حاضران همیشگی در همه ادوار مسابقات لیگ برتر والیبال و فوتبال کشور، سوابق درخشانی در حوزه فرهنگ و اخلاق مداری در کارنامه خود دارد.

این باشگاه در تاریخچه خود با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بوده است و با نگاهی به پیشینه این تیم بر همگان واضح خواهد بود که این باشگاه اخلاق مدار، هرگز از چارچوب ورزش پاک و رقابت جوانمردانه پا فراتر نگذاشته است.

این در حالی است که در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور، نارنجی پوشان سایپا در بندرعباس میهمان تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان بودند و متاسفانه نه تنها میزبان این مسابقه به قوانین برگزاری این رقابتها پایبند نبود بلکه ناظر بازی نیز به جای مدیریت صحیح، ایجاد آرامش و اجرای وظایف نظارتی خود باعث ایجاد تشنج و برهم خوردن نظم مسابقه و تماشاگران حاضر در سالن شد و همچنین بعد از پایان این دیدار با انتشار مصاحبه های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه باشگاه سایپا درباره مسابقه والیبال برابر آلومینیم هرمزگان

بیانیه باشگاه سایپا درباره مسابقه والیبال برابر آلومینیم هرمزگان