مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:012015-12-01اقتصادي

افزایش 2.5 برابری تردد از مسیر کرمانشاه به حمیل


معاون حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه گفت: تردد در مسیر کرمانشاه به اسلام آباد غرب و حمیل امسال و در ایام اربعین حسینی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.

- 5 برابر افزایش داشته که نشانگر افزایش حضور زائران در استان برای سفر به عتبات عالیات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلیل الماسی در جلسه هماهنگی بازگشت زائران کربلا که امروز در فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: از مدتی که سفر زائران به عتبات عالیات آغاز شده است با افزایش دو برابری مصرف سوخت در جایگاه های پمپ بنزین مواجه بوده ایم.

معاون حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه عنوان کرد: برای جبران کسری و تأمین سوخت مورد نیاز خودروها، روزانه 60 تانکر، سوخت مورد نیاز این جایگاه ها را تخلیه می کردند.

وی با اشاره به آغاز تدریجی زوار از کربلای معلا به کشور، گفت: سه هزار و 600 دستگاه خودروی سبک و سنگین آماده انتقال و جابه جایی زوار به شهرهای خود هستند.

الماسی عنوان کرد: 300 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 300 دستگاه خودروی سواری مسافربری و دو هزار دستگاه مینی بوس برای انتقال مسافران و زائران کربلا در نظر گرفته شده است.

وی از تشدید نظارتها بر اماکن خدمات رفاهی بین راهی و ترمینال شهید کاویانی شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: بازرسان حمل و نقل به همراه بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت به صورت مرتب از آنها بازدید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2.5 برابری تردد از مسیر کرمانشاه به حمیل

افزایش 2.5 برابری تردد از مسیر کرمانشاه به حمیل