مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:012015-12-01سياسي

با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه کنارک معرفی شد


با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، بدیع روشن به عنوان فرمانده سپاه کنارک معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کنارک، سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان کنارک که با حضور مسئولان در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت و شکل گیری بسیج و فراگیری این فرهنگ در بین اقشار مختلف مردم باعث شده کشور در زمینه‎های مختلف علمی، امنیتی و .

در سطح کشورهای منطقه الگو باشد.

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان افزود: داعش یک تهدید جدی برای کشورهای منطقه است که زمینه نامناسبی از اسلام هراسی به وجود آورده و دشمنان اسلام خود داعشیان را حمایت می کنند.

فرماندار کنارک نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امروز بسیج در حوزه های مختلف فعالیت می کند، گفت: مردم سیستان و بلوچستان مراقب باشند که دشمنان در کمین هستند و درحال توطئه چینی برای نا امن جلوه قراردادن این خطه از سرزمین ایران اسلامی هستند.

بیژن بختیار سیستان بلوچستان را از امن ترین مناطق کشور عنوان کرد و افزود: حضور سرمایه گذاران خارجی ژاپنی، هندی و چینی در سواحل دریای عمان نشان از امنیت این مناطق است و این امنیت مرهون زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مهم تر از همه خود مردم منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه کنارک معرفی شد

با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه کنارک معرفی شد