مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 14:502015-12-01دانش

نخستین همایش ملی ورزش و سرطان


پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی اولین همایش ملی ورزش و سرطان را با هدف تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه­ ای و کاربردی، در حوزه ورزش و سرطان را در جزیره کیش برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، اولین همایش ملی ورزش و سرطان را با هدف تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه­ ای و کاربردی، در حوزه ورزش و سرطان و حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه و آگاهی بخشی به عموم مردم برگزار می­ کند.

این همایش طی روزهای 8 و 9 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی، فرصت مغتنمی جهت ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه ای در حوزه ورزش و سرطان را فراهم می کند.

هم چنین پیش بینی نشست های جانبی در قالب کارگاه های علمی تخصصی، چالش ها و چشم اندازهای جدیدی را در این حوزه به ویژه برای پژوهشگران جوان و تصمیم سازان کشور ترسیم خواهد کرد.

براساس اعلام دبیرخانه همایش، آخرین فرصت برای ارسال چکیده مقالات تا تاریخ 1394/9/30 و تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات تا تاریخ 1394/10/16 پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی ورزش و سرطان

نخستین همایش ملی ورزش و سرطان