مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 14:162015-12-01سياسي

ترویج گفتمان اصیل حسینی بسیاری از معضلات اجتماعی را برطرف می کند


ترویج گفتمان اصیل حسینی بسیاری از مصائب جامعه را برطرف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در پنجمین همایش زینبیون که در محل سالن معلم این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این گونه مراسمات فرهنگی مذهبی در تبیین و تفسیر حادثه عاشورا تاثیر بسزایی خواهد داشت لیکن باید به اهداف آن توجهی خاص داشت و نکاتی را مد نظر قرار داد.

امام جمعه قوچان با اشاره به نقش حضرت زینب(س) در حادثه کربلا بیان داشت: اگر بتوانیم خوب و درست این شخصیت ها و الگوهای دینی را معرفی کنیم نه تنها زنان و فرزندان ما تمایل پیدا می کنند آنها را الگو زندگی خود قرار دهند بلکه زنان و فرزندان دیگر ادیان را نیز مجذوب خصوصیات اخلاقی و دینی آنها خواهند شد.

طباطبایی بیان داشت: نشان دادن حضرت زینب(س) با دیدگاه بانویی که دائما رنج دیده و تحمل کرده است و بررسی آن تنها یادآور غم و انده باشد بی شک نمی تواند الگوی خوبی برای جامعه ما باشد بلکه در کنار بیان این مصائب خصوصیات برتر این بانوی بزرگوار را باید تبیین کرد و به بیان دیگر باید نگاه خود را نسبت به الگوهای مقدس اسلامی و شخصیت های الهی اصلاح کنیم.

امام جمعه قوچان تصریح کرد: نکته بعدی که باید مدنظر قرار دهیم توجه خاص به مسائل بعد از حادثه عاشورا و اسارت اهل بیت(ع) و توجه به نقش حضرت زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج گفتمان اصیل حسینی بسیاری از معضلات اجتماعی را برطرف می کند

ترویج گفتمان اصیل حسینی بسیاری از معضلات اجتماعی را برطرف می کند