مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 14:112015-12-01ورزشي

به مدت 3 روز دایی به بازیکنان صبا استراحت داد


کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بازیکنان این تیم را به مناسبت اربعین حسینی و تعطیلات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به استراحت فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، شاگردان علی دایی بعد از اینکه توانستند از بازی حساس خارج از خانه مقابل تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد سه امتیاز ارزشمند به قیمت صعود دو پله ای صبا در جدول رده بندی لیگ برتر بگیرند به استراحت رفتند .

زمان استارت دور جدید تمرینات صبای قم نیز مشخص شده و این تیم تا تعطیلی نیم فصل مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باید چهار بازی حساس و سرنوشت ساز در مقابل تیم های بالا و پایین جدول رده بندی برگزار کند.

با توجه به اینکه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، تعطیلات نیم فصل لیگ پانزدهم را از هفته هفدهم به بعد یعنی بعد از انجام بازی های هفته دوم دور برگشت پیش بینی و برنامه ریزی کرده، بنابراین صبای قم چهار بازی مهم دیگر پیش رو دارد و بعد از آن به تعطیلات نیم فصل می رود.

بعد از برد ارزشمندی که نماینده فوتبال استان قم در دیدار حساس هفته سیزدهم کسب کرد، سرمربی تیم فوتبال صبای قم شاگردان خود را تا روز جمعه هفته جاری به استراحت فرستاد تا با انگیزه بیشتر و شرایط مطلوب تر آماده دور جدید برنامه های آماده سازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مدت 3 روز دایی به بازیکنان صبا استراحت داد

به مدت 3 روز دایی به بازیکنان صبا استراحت داد