مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 12:112015-12-01حوادث

کارگاه پروتکل مداخله در فرآیند طلاق در زاهدان برگزار شد


جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان سیستان و بلوچستان گفت: سومین و چهارمین کارگاه پروتکل مداخله در فرآیند طلاق در زاهدان برگزار شد.

- رسول نامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از زاهدان، اظهار داشت: با هدف پیشگیری از طلاق، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، سومین و چهارمین کارگاه پروتکل مداخله در فرآیند طلاق را برگزار کرد.

جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان سیستان و بلوچستان افزود: هر انسان در طول زندگی خود با انتخاب هایی روبرو می شود که مهمترین و محبوبترین آنها از دیدگاه اسلام ازدواج بوده، اما آنچه این بنا را متلاشی می کند طلاق است.

نامی طلاق را مهمترین آسیب اجتماعی جامعه و خانواده ها دانست و افزود: جامعه از این معضل رنج می برد و این آسیب با خواستگاه اسلام، معیارها و باورهای دینی ما در تضاد است و حتی در مواقعی که طلاق بعنوان یک راهکار اجرایی تلقی می شود نیز بار منفی آن بسیار بیشتر از بار مثبت آن خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برای کاهش طلاق برنامه ریزی های زیادی صورت پذیرفته و کارگاه های متعددی جهت پیشگیری از این پدیده پیش بینی شده و در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه پروتکل مداخله در فرآیند طلاق در زاهدان برگزار شد

کارگاه پروتکل مداخله در فرآیند طلاق در زاهدان برگزار شد