مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 11:412015-12-01حوادث

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه خبر داد دستگیری 2 صیاد متخلف در اشنویه


رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه از دستگیری دو صیاد متخلف در این شهرستان خبر داد.

- علیرضا بقالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه در پی گشت و کنترل منطقه سد چیرآباد اشنویه به دو نفر صیاد متخلف برخورد کردند.

وی افزود: صیادان متخلف در این منطقه مشغول به صید ماهی با تور تله و سالیک بوند که توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه دستگیر شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه خاطرنشان کرد: درحین دستگیری این دو صیاد متخلف دو رشته تور دام و یک رشته تور دستی از آنان کشف و ضبط شد.

این مسئول ادامه داد: صیادان متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بعدی همراه با رشته تورهای کشف شده از آنان تحویل مقامات قضایی شدند.

بقالی افزود: نیروهای یگان حفاظتی محیط زیست اشنویه به صورت شبانه روز آماده مقابله با هر نوع تخلف بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می کنند.

وی گفت: صید ماهی به جز ماهیگیری با قلاب آسیب های جدی به محیط زیست وارد کرده و در فصل تخم ریزی ماهی ها سبب نابودی ماهی ها می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه، ماهیگیری از طریق صید با موتور برق ،صید با تورهای سالیک با شماره های کوچک و تورهای سدی و مواد منفجره آسیب جدی به اکوسیستم طبیعی وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه خبر داد دستگیری 2 صیاد متخلف در اشنویه

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه خبر داد دستگیری 2 صیاد متخلف در اشنویه