مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 10:462015-12-01سياسي

تصویری برداری فیلم مستند فتوایی برای بلاد در استان بوشهر پایان یافت


تصویربرداری فیلم مستند «فتوایی برای بلاد» در محلات قدیمی شهر بوشهر که به زندگی آیت الله بلادی مجتهد و مرجع تقلید جنوب ایران می پردازد به پایان رسید.

- مدیر حوزه هنری بوشهر گفت: تصویربرداری فیلم مستند فتوایی برای بلاد در محلات قدیمی شهر بوشهر که به زندگی آیت الله بلادی مجتهد و مرجع تقلید جنوب ایران می پردازد به پایان رسید.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدمحمدحسین سیدزاده صبح امروز در نشست با مدیران بخش های مختلف حوزه هنری بوشهر با بیان اینکه هنرمندان نقش مهمی در انتقال امورات مختلف جامعه دارند اظهار داشت: اکنون رسالت هنرمندان بیش از پیش افزایش یافته است و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن این نقش پررنگ تر و مهم تر شده است.

وی با بیان اینکه هنرمندان حوزه هنری بوشهر دارای آثار فاخری در بخش های مختلف هنری هستند تصریح کرد: هنرمندان بخش نمایش با خلق آثار قابل توجه در بیشتر جشنواره ها دارای جایگاه ویژه ای هستند.

وی شناساندن شخصیت های مهم علمی، دینی، مذهبی و فرهنگی را یکی از رسالت های هنرمندان دانست و گفت: هنرمندان در این بخش باید بیشتر برنامه ریزی و تلاش کنند.

مدیر حوزه هنری بوشهر از تولید فیلم مستند فتوایی برای بلاد در استان بوشهر خبرداد و گفت: این فیلم در مورد یک روز از زندگی آیت الله بلادی مجتهد و مرجع تقلید جنوب ایران در دوره قاجار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری برداری فیلم مستند فتوایی برای بلاد در استان بوشهر پایان یافت

تصویری برداری فیلم مستند فتوایی برای بلاد در استان بوشهر پایان یافت