مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 10:412015-12-01بين الملل

جهان، نگران زمین


نگرانی ها درباره تغییرات آب و هوایی جهان آنقدر زیادشده که حتی حملات تروریستی پاریس هم نتوانست روز گذشته مانع از شروع بزرگ ترین گردهمایی محیط زیستی سران جهان در این شهر برای پیدا کردن راه حل به منظور نجات زمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، نگرانی ها درباره تغییرات آب و هوایی جهان آنقدر زیادشده که حتی حملات تروریستی پاریس هم نتوانست روز گذشته مانع از شروع بزرگ ترین گردهمایی محیط زیستی سران جهان در این شهر برای پیدا کردن راه حل به منظور نجات زمین شود.

درحالی که پاریس به خاطر تدابیر شدید امنیتی تبدیل به دژی نظامی شده، در یکی از بزرگ ترین اجلاس های جهان برای وضعیت آب و هوا موسوم به کاپ 21، سران 145کشور جهان از روز گذشته تلاش خود را برای رسیدن به توافقی جهانی شروع کردند.

برای نخستین بار است که این تعداد از سران کشورها از ابتدا در اجلاسی اینچنینی شرکت کرده اند و این مسئله به خوبی وضع نگران کننده زمین را نشان می دهد.

در حال حاضر میزان تولید گازهای گلخانه ای بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ بشر است.

گزارش های سازمان های جهانی نشان می دهد که میانگین دمای هوای کره زمین از سال 1880 تا سال 2015 تقریبا 2درجه بیشتر شده است و دانشمندان سازمان ملل متحد پیش بینی کرده اند که اگر میزان گازهای گلخانه ای سطح زمین کاهش پیدا نکند، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان، نگران زمین

جهان، نگران زمین