مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 10:362015-12-01اقتصادي

پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در سربیشه احداث می شود


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در سربیشه خبر داد و گفت: توسعه عرصه دانشگاه آزاد اسلامی طبس در 25 هکتار از اراضی دولتی حریم شهر طبس نیز در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی جعفری صبح امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار داشت: توسعه عرصه دانشگاه آزاد اسلامی طبس در 25 هکتار از اراضی دولتی حریم شهر طبس در کارگروه امور زیربنایی با شرط رعایت حریم راه و سایر علائم و استعلامات مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: همچنین احداث مرکز درمانی مورد تقاضا تأمین اجتماعی در شهرستان طبس نیز در دستور کار است که با توجه به کمبود اراضی در داخل محدود شهر، در حریم شهر طبس 4.

5 هکتار از اراضی دولتی متعلق به راه و شهرسازی در کارگروه مربوط به شرط رعایت حریم فیبر نوری مورد تایید قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: احداث مجتمع رفاهی و خدماتی جاده ای به میزان 2 هکتار از اراضی ملی در منطقه دشت خضری در حاشیه جاده قاین گناباد نیز در کارگروه مربوط به شرط اینکه بخش به بخش اماکن پذیرایی آن قبل از بهره برداری با هماهنگی میراث فرهنگی موافقت اصولی آن صادر شود مورد تایید قرار گرفت.

جعفری بیان کرد: احداث ساختمان اداری هلال احمر در 6 هزار و 31 متر در اراضی اهدایی به هلال احمر نیز صورت گرفته و در حریم شهر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در سربیشه احداث می شود

پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در سربیشه احداث می شود