مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 08:452015-12-01سياسي

حمله جد ید به روحانی، با کلیدواژه «قهر»


طیفی که از طرفداران احمدی نژاد هستند و داغ خانه نشینی او هنوز از دلشان پاک نشده، تلاش دارند تا روحانی را با او همانندسازی کنند.

آنها با کلیدواژه «قهر» به نبرد رییس جمهور آمده اند و مدعی اند روحانی به دلیل اختلاف با هاشمی رفسنجانی، - طیفی که از طرفداران احمدی نژاد هستند و داغ خانه نشینی او هنوز از دلشان پاک نشده، تلاش دارند تا روحانی را با او همانندسازی کنند.

آنها با کلیدواژه قهر به نبرد رییس جمهور آمده اند و مدعی اند روحانی به دلیل اختلاف با هاشمی رفسنجانی، به نشانه قهر، در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون با اشاره به این موضوع نوشته است: حسن روحانی از وقتی رییس جمهور ایران شده، روند یکسانی را در واکنش به رویدادهای مرتبط با خودش نشان نداده است؛ روزی با انتقادهای تند و بی پروا نسبت به مخالفان سخن می گوید و روزی دیگر زبان بر هر ادعا و اتهام می بندد.

یک وقت ادعای نزاع وی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی امنیت ملی به رسانه ها درز می کند و زمانی ناگفته های قهر وی از مجمع تشخیص مصلحت نظام علنی می شود؛ اما نه شخص روحانی، نه نزدیکان او و نه تیم رسانه ای منفعلی که یاران قالیباف برای وی تشکیل داده اند قادر نیستند از پس رسانه های مخالف دولت برآیند تا جلوی این ادعاها را بگیرند! البته شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله جد ید به روحانی، با کلیدواژه «قهر»

حمله جد ید به روحانی، با کلیدواژه «قهر»