مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 07:002015-12-01سياسي

چین از جامعه بین المللی خواست روند آشتی در افغانستان را پیش ببرد


یکی از نمایندگان چین در سازمان ملل متحد روز دوشنبه از جامعه بین المللی خواست روند آشتی و مصالحه در افغانستان را به طور محکم و راسخ پیش ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از سازمان ملل متحد، وانگ مین معاون نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد گفت : افغانستان در آغاز یک دوره انتقال یک دهه ای قرار دارد .

وانگ مین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت جامعه بین المللی باید به حمایت سازنده از افغانستان و کمک به این کشور ادامه دهد.

وی افزود : اعتقاد راسخ ما این است که مردم افغانستان این ظرفیت و درایت را دارند تا سرانجام به صلح و ثبات در کشورشان دست یابند .

این مقام چینی از جامعه بین المللی خواست به طور محکم و راسخ به روند آشتی سیاسی افغانستان کمک کند.

وانگ مین خاطر نشان کرد : چین امیدوار است طرف های سیاسی مختلف افغان بتوانند دولت سازی و توسعه ملی را فراتر از هر اقدام دیگری قرار دهند و به طور فعالانه در روند آشتی سیاسی شرکت کنند تا این که با یکدیگر در خصوص موضوعات صلح، ثبات و آبادانی و رفاه در کشور مشورت و رایزنی کنند .

وانگ مین گفت جامعه بین المللی باید به روند صلح و آشتی مردم افغانستان کمک و از آن حمایت کند و همچنین از تلاش ها برای برگزاری مذاکرات بین دولت افغانستان و طالبان حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین از جامعه بین المللی خواست روند آشتی در افغانستان را پیش ببرد

چین از جامعه بین المللی خواست روند آشتی در افغانستان را پیش ببرد