مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 06:112015-12-01سياسي

2 پست امدادی در مسیر زائران اربعین حسینی مستقر شد


با هدف ارائه خدمات بیشتر به زائران اربعین حسینی 2 پست امدادی و کمک رسانی در مسیر زائران مستقر شد.

- سید فتح الله هاشم نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز"، اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات بیشتر به زوار و آمادگی اسکان زائران 2 پست امدادی توسط هلال احمر اهواز مستقر شد.

وی افزود: این پست ها در دهلاویه و جاده اهواز به حمیدیه استقرار یافته اند که امکاناتی از جمله آمبولانس، چادر و وسایل زیستی در آن ها مهیا شده است.

رییس جمعیت هلال احمر اهواز درباره اجرای تعزیه توسط اعضای هلال احمر بیان کرد: در مرز چذابه توسط کانون داوطلبان هنرمند هلال احمر اهواز تعزیه حضرت رقیه(س) برگزار می شود که به دلیل فراهم ساختن حال و هوایی معنوی در بین زائران با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی گفت: با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی موکب داوطلبان هلال اهواز در مرز چذابه برپا شده که در این موکب به توزیع بسته های غذایی و ارائه خدمات فرهنگی پرداخته می شود.

هاشم نژاد با بیان اینکه تاکنون بیش از دو هزار بسته غذایی و یک هزار وعده غذای گرم در بین زائران توزیع شده، عنوان کرد: در این موکب داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز علاوه بر ارائه خدمات رفاهی و آموزش های بهداشتی به سوالات زائران درباره نحوه خروج از مرز و مسیر حرکت در کشور عراق پاسخ می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پست امدادی در مسیر زائران اربعین حسینی مستقر شد

2 پست امدادی در مسیر زائران اربعین حسینی مستقر شد