مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 01:412015-11-30سياسي

تدارک گسترده رادیو معارف برای اربعین حسینی و دهه آخرصفر


مدیر رادیو سراسری معارف از تمهیدات گسترده این رسانه دینی در گرامیداشت اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، مجتبی تونه‎ای مدیر رادیو معارف از تمهیدات گسترده این رسانه دینی در گرامیداشت اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر خبر داد و اظهار کرد: برنامه اذان گاهی به رنگ خدا در بخشی با عنوان قدم به قدم تا اربعین ضمن تشریح آداب زیارت و پیاده روی اربعین و فضائل این حرکت ارزشی، اهداف و پیام های آیین باشکوه پیاده روی اربعین و تأثیر آن در تقویت همبستگی و اراده دینی عاشقان ثارالله را تبیین می کند.

برنامه زنده مهربان باشیم نیز که هر بامداد در ساعت 7 از رادیو معارف پخش می شود با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدی مسئول امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و عتبات، به طرح و بررسی ابعاد اخلاقی و امنیتی مراسم پیاده روی اربعین حسینی می پردازد.

مدیر رادیو معارف با بیان اینکه در آستانه اربعین حسینی برنامه نجوای عاشقان به پخش زیارت اربعین اختصاص یافته است، افزود: برنامه خانه مهر از گام های بندگی در زندگی در پرتو تربیت حسینی با مخاطبان سخن می گوید.

برنامه فقه پویا با موضوع اختصاصات عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و برنامه اندیشه ها نیز با انعکاس نشست نظام اربعین در حرکت به سوی جامعه آرمانی به تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک گسترده رادیو معارف برای اربعین حسینی و دهه آخرصفر

تدارک گسترده رادیو معارف برای اربعین حسینی و دهه آخرصفر