مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 01:362015-11-30حوادث

قاتل شیشه ای: فقط اعدام می خواهم


"پدر شیشه ای" که همسر و فرزندان بی گناه 20 روزه و 2 ساله خود را به قتل رسانده بود پس از اعتراف به این جنایت، گفت: فقط منتظر اعدام هستم.

- "پدر شیشه ای" که همسر و فرزندان بی گناه 20 روزه و 2 ساله خود را به قتل رسانده بود پس از اعتراف به این جنایت، گفت: فقط منتظر اعدام هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی تسنیم؛ حدود ساعت 3 بعد از ظهر سوم آذر ماه امسال اهالی ساختمانی طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از استشمام بوی تعفن در یکی از واحدهای ساختمان 4 طبقه ای در منطقه نعمت آباد خبر دادند که با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 152 خانی آباد نو به محل اعلام این خبر اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در این ساختمان و وارد شدن در واحدی که بوی تعفن از آن به مشام می رسید، راز جنایت وحشتناکی فاش شد.

با بررسی های اولیه مأموران، مشخص شد جسد زن 20 ساله ای داخل چند پتو پیچیده شده است و درون یک کمد قرار دارد و جسد نوزاد بی گناه 20 روزه به همراه برادر 2 ساله اش نیز در داخل ساک های جداگانه قرار گرفته است و حدود 10 روز از وقوع قتل این زن و پسرانش می گذرد.

اهالی این ساختمان راز این جنایت را برای مأموران فاش کردند و گفتند: پدر این کودکان بی گناه، مصرف کننده ماده مخدر "شیشه" است و در روزی که این اتفاق افتاد با داد و فریاد اعلام کرد که زن و بچه هایش را کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل شیشه ای: فقط اعدام می خواهم

قاتل شیشه ای: فقط اعدام می خواهم