مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 00:052015-11-30بين الملل

تاکید اوباما بر اهمیت همکاری بخش خصوصی در تحقق اهداف آرمانی پدیده تغییرات آب و هوایی


رییس جمهور آمریکا در گردهمایی موسوم به نوآوری در پاریس در حاشیه نشست جهانی بررسی پدیده تغییرات آب و هوایی نقش بخش خصوصی را در دستیابی به اهداف آرمانی کشورها زمینه پدیده تغییرات آب و هوا بسیار با اهمیت خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز ، باراک اوباما در سخنانی در گردهمایی نوآوری با اشاره به نقش دانشمندان ، تجار و بازرگانان و صاحبان مشاغل ، کارگران و سرمایه گذاران در دستیابی به اهداف تعیین شده در زمینه تغییرات آب و هوا ، تعامل هرچه بیشتر دولت ها را از جمله عوامل اساسی موفقیت در این حوزه خواند.

وی کمک به کشورهای در حال توسعه را برای گذار از این بخش آلوده ی توسعه ( تغییرات آب وهوایی) موضوعی حیاتی برای روبرو شدن با این چالش توصیف کرد و گفت: در گفتگو با نخست وزیر مودی به ایشان گفتم هم اکنون در هند 300 میلیون نفر از نعمت برق محرومند ، ما نمی توانیم به توافقی در زمینه آب و هوا دست پیدا کنیم که در آن این 300 میلیون نفر برای همیشه از داشتن برق محروم بمانند.

لذا باید مجموعه ای از فرآیندها را طراحی و اجرا کنیم که در کنار حل و فصل بحران آب و هوا زمینه دسترسی همه انسان ها را به فن آوری های نو فراهم آورد.

برای تحقق این مهم هم به سرمایه گذاری کافی نیاز داریم و هم منابع مطمئن که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اوباما بر اهمیت همکاری بخش خصوصی در تحقق اهداف آرمانی پدیده تغییرات آب و هوایی

تاکید اوباما بر اهمیت همکاری بخش خصوصی در تحقق اهداف آرمانی پدیده تغییرات آب و هوایی