مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 23:552015-11-30سياسي

ولایتی: همکاری ایران،سوریه و روسیه برای مبارزه با تروریسم رو به افزایش است


علی اکبر ولایتی که روز دوشنبه از سوریه به لبنان سفر کرد، در گفت وگو با خبرنگاران در محل اقامت خود در بیروت گفت: جمهوری اسلامی ایران در انتخاب رییس جمهوری لبنان دخالتی نمی کند و این یک مساله داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دیپلمات ایرانی با تبریک سالگرد استقلال و روز ملی لبنان، با ملت این کشور و خانواده هایی که عزیزانشان را در انفجارهای تروریستی انتحاری اخیر در ضاحیه جنوبی بیروت از دست داده اند، ابراز همدردی کرد.

ولایتی با بیان این که از گفت وگوهای ملی لبنان و تلاش های صورت گرفته برای انتخاب رییس جمهور جدید این کشور حمایت می کنیم، تصریح کرد: آرزوی ما همواره سروسامان گرفتن مسائل مربوط به حکومت لبنان ، انتخاب رییس جمهور و رفع مشکلاتی است که به طور طبیعی در منطقه است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره هدف از سفرش به لبنان نیز گفت: ایران و لبنان دو کشوری هستند که رابطه دوستانه باهم دارند و روابط نزدیک آنها اقتضا می کند که مسئولان دو کشور و کسانی که به روابط دو کشور علاقه مند هستند از نزدیک روابط دو جانبه و تحولات منطقه را پیگیری کنند.

وی در پاسخی درباره ریاست جمهوری لبنان تاکید کرد: انتخاب رییس جمهور لبنان برعهده مردم لبنان است و طرف های خارجی نباید در این زمینه مداخله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: همکاری ایران،سوریه و روسیه برای مبارزه با تروریسم رو به افزایش است

ولایتی: همکاری ایران،سوریه و روسیه برای مبارزه با تروریسم رو به افزایش است