مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 21:462015-11-30اجتماعي

400 پایگاه تغذیه سالم در مدارس هرمزگان به بهره برداری رسید


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از بهره برداری400 پایگاه تغذیه سالم در مدارس هرمزگان خبرداد و رابطه بین تغذیه سالم با رشد دانش آموزان و بهبود شاخص های تحصیلی را رابطه ای مستقیم و غیرقابل انکار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی کرمپور عصر امروز در آیین افتتاح نمادین پایگاه تغذیه سالم در هرمزگان، یکی از مهمترین رسالت های آموزش و پرورش را توجه جدی به سلامت دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: تغذیه میان وعده از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.

وی در ادامه به توزیع شیر رایگان که از هفته جاری در مدارس سراسر استان آغاز شد اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت تغذیه میان وعده، پایگاه های تغذیه سالم با هدف فراهم کردن زمینه مناسب برای استفاده دانش آموزان از تغذیه سالم راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه، هدایت دانش آموزان به تغذیه سالم و پرهیز از استفاده مواد غذایی ناسالم که هیچ نقشی در فرایند رشد ندارد را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان عنوان کرد که توسط سازمان دانش آموزی، پیگیری و اجرایی شده است.

کرمپور، مجوز بهره برداری و نظارت بر بوفه مدارس را یکی از وظایف سازمان دانش آموزی استان ذکر کرد و عرضه انواع چیپس، آدامس های حاوی قند، سوسیس، کالباس و فراورده های مرتبط، همبرگرهای بدون بسته بندی و فاقد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 پایگاه تغذیه سالم در مدارس هرمزگان به بهره برداری رسید

400 پایگاه تغذیه سالم در مدارس هرمزگان به بهره برداری رسید