مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 21:452015-11-30سياسي

اگر سپاه قدس نبود عراق سقوط می کرد


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر سپاه قدس ایران در برابر تهاجم داعش و تدابیر و حمایت ها در عراق نبود در کمتر از یک هفته عراق سقوط می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیج پرس؛ سردار سرتیپ محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در همایش سراسری فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که بعدازظهر امروز در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: از ابتدای سال جاری تا آخرین جلسه عمومی رهبر معظم انقلاب با بسیجیان بیش از 100 بار پیرامون موضوع نفوذ صحبت کرده اند و به مردم درباره نفوذ استکباران و به خصوص بعد از پذیرش توافق نامه وین هشدار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه ما با عنوان بسیجی باید به مردم توجه کنیم که از نظام حمایت کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب به دولت اجازه دادند تا در مورد بحث هسته ای مذاکراتی انجام دهد.

اگر چنین توافق معایب و محاسنی داشته، مسئولین قوای سه گانه در اجرای آن باید کاری کنند که کمترین خسارت را داشته باشد و یا اصلا خسارتی نداشته باشد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه وظیفه بسیجیان به خصوص نخبگان فرهنگی و علمی کشور را از همه سنگین تر دانست و تصریح کرد: مذاکره با آمریکا یعنی نفوذ، آمریکا در این مذاکرات هرجا فرصت کرد اقدام به نفوذ کرده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر سپاه قدس نبود عراق سقوط می کرد

اگر سپاه قدس نبود عراق سقوط می کرد