مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 21:452015-11-30اجتماعي

سردار مومنی: مرز مهران بسته شد


اکنون امکان خروج از مرز مهران برای زائران وجود ندارد زیرا همه ظرفیت ها به بازگشت آنان اختصاص داده شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، سردار اسکندر مومنی در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود : با توجه به اینکه موج بازگشت زائران آغاز شده است و تا کنون 45 هزار نفر از آنان برگشته اند ، همانند سالهای گذشته مسیرها را یکطرفه کردیم .

وی با بیان اینکه مسیرهای منتهی به مهران را مسدود کردیم تا ظرفیت برای بازگشت زائران ایجاد شود گفت : مسیر منتهی به مهران فقط یک جاده است بنابراین امکان کنترل دو طرفه آن در حال حاضر وجود ندارد .

سردار مومنی با تاکید بر اینکه در مرز مهران اجازه خروج داده نمی شود گفت : از زائران می خواهیم مرز مهران را برای خروج انتخاب نکنند و مسیرهای جایگزینی مانند شلمچه و چزابه را برگزینند .

جانشین فرمانده ناجا افزود : زائران در طول دو هفته از مرزها برای شرکت در مراسم اربعین خارج شدند اما در طول دو تا سه روز می خواهند برگردند بنابراین بزرگترین دغدغه فعلی ، تامین حداقل 4 تا 5 هزار اتوبوس برای بازگشت زائران است که از مسئولان مربوط می خواهیم در این زمینه همکاری کنند .

سردار مومنی اضافه کرد : حدود 40 تا 50 درصد زائران در منطقه مهران با خودروهای شخصی مراجعه کردند بنابراین بیش از 50 درصد برای بازگشت زائران نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مومنی: مرز مهران بسته شد

سردار مومنی: مرز مهران بسته شد