مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 21:312015-11-30اقتصادي

سند توسعه کارآفرینان استان قم تدوین می شود


دبیر کانون کارآفرینی استان قم با بیان اینکه موسسه برکت رقیب تجاری بانک ها در امرکارآفرینی است، گفت: مطالعه راه اندازی صندوق های ریسک پذیر کارآفرینی انجام شد و تدوین سند توسعه کارآفرینان هم در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمیدرضا بیگدلی در جلسه تخصصی کارگروه اشتغال استان قم که شامگاه امشب در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال 88 کانون کارآفرینان استان قم تشکیل شده است، اظهار داشت: رییس هیئت امنای کانون کارآفرینان استاندار قم است.

دبیر کانون کارآفرینی استان قم با بیان اینکه نرخ بیکاری در رده 15 تا 29 سال که جمعیت هدف کار آفرینی است 23 و 3 دهم درصد است، افزود: کارآفرینی در سن 20 تا 30 سالگی رقم می خورد و بحث ریسک پذیری و خلق ایده از هیچ در امر کارآفرینی الزام آور است.

وی با بیان اینکه کشور در مقوله های مختلفی برای رسیدن به فرهنگی کار آفرینی عقب است و نیاز به حرکت دارد، خاطرنشان کرد: فرهنگی کار مفید باید در استان و کشور افزایش یابد، در حال حاضر میزان کار مفید ایران در هر دو بخش خصوصی و دولتی، دو ساعت و 46 دقیقه است اما همین آمار در کشورهای دیگر از جمله کشور های عربی همسایه 3 ساعت و 50 دقیقه است.

بیگدلی با بیان اینکه نسل دانشگاه های کارآفرین وارد عرصه شده اند اما در عمل نقصان داریم، تصریح کرد: باید فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه کارآفرینان استان قم تدوین می شود

سند توسعه کارآفرینان استان قم تدوین می شود