مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 18:162015-11-30سياسي

با حضور مسئولان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان معرفی شد


طی مراسمی حجت الاسلام علی خیّور به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان معرفی شد.

- " از زاهدان، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان عصر امروز در مراسم افتتاح دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان و معرفی رییس این اداره، یکی از لوازم کار فرهنگی و دینی را در اختیار داشتن امکانات لازم دانست و اظهار داشت: زاهدان یکی از کلان شهرهای کشور است که نیاز به تبلیغات اسلامی در آن احساس می شد طبیعی است که برای پاسخگویی به نیاز شهروندان و انجام تعاملات متناسب با فضای شهر و اقتضائات منطقه باید فردی کاردان را انتخاب می کردیم.

حجت الاسلام عیسی بزمانی بیان کرد: از مسؤلان شهر زاهدان به ویژه مساجد و هیئات مذهبی انتظار داریم همانطور که تاکنون نهایت همکاری را با ما داشته اند، حجت الاسلام خیّور رییس اداره تبلیغات شهرستان زاهدان را نیز در انجام امور یاری دهند.

این مسئول ورود به فضای روحانیت را اولویت اول کار تبلیغات اسلامی دانست و افزود: یکی از مهم ترین اموری که تبلیغات اسلامی موظف به انجام آن است، ورود جدی به فضای روحانیت است زیرا اگر این امر محقق شود، شاهد تحولی عظیم درامور دینی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی، کانون مداحان و تمام فعالان عرصه دینی باید دست به دست هم دهند تا خلأهای موجود در استان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسئولان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان معرفی شد

با حضور مسئولان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان معرفی شد