مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 16:362015-11-30سياسي

افراش مطرح کرد 3 طرح پیشنهادی سازمان دارالقرآن برای ایام الله دهه فجر


دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر با اشاره به لزوم برگزاری طرح ملی قرآنی در ایام الله فجر انقلاب اسلامی به ارائه 3 پیشنهاد سازمان دارالقرآن به منظور ایجاد فضایی قرآنی در دهه فجر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی "، دومین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امروز 9 آذرماه با حضور جمعی از اعضای این کمیته در سازمان دارالقرآن برگزار شد.

در این نشست یوسف افراش دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر به ارائه پیشنهاداتی برای برگزاری هر چه باشکوه تر ایام الله دهه فجر پرداخت و گفت: براساس صحبت هایی که در جلسه قبل صورت گرفت، هر کدام از سازمان ها قرار شد پیشنهادات خود را برای ارائه یک طرح ملی و قرآنی در دهه فجر ارائه دهند که سازمان دارالقرآن 3 طرح را پیشنهاد کرده است.

وی گردهمایی بزرگ حافظان کلام وحی را یکی از پیشنهادهای سازمان دارالقرآن برای ایام الله دهه فجر عنوان کرد و افزود: در این گردهمایی قریب به 10 هزار حافظ یک تا 30 جزء قرآن کریم، در سالنی بزرگ هم چون سالن 10 هزار نفری استادیوم آزادی حضور خواهند یافت و به صورت هماهنگ سوره مبارکه فجر را تلاوت خواهند کرد.

افراش اجرای این طرح را در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن 10 میلیون حافظ قرآن کریم دانست و گفت: در این همایش می توان علاوه بر گزارشی از فعالیت دستگاه های مختلف در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراش مطرح کرد 3 طرح پیشنهادی سازمان دارالقرآن برای ایام الله دهه فجر

افراش مطرح کرد 3 طرح پیشنهادی سازمان دارالقرآن برای ایام الله دهه فجر