مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 16:312015-11-30سياسي

فرماندار نرماشیر: هدف ما پیشرفت شهرستان نرماشیر است


طه نرماشیر سرزمینی با مردمان نجیب و بزرگوار است ، تمام هم و غم ما برای پیشرفت شهرستان و رفاه حال مردم است و امیدواریم حضور ایشان مایه خیر و برکت برای مردم شهرستان نرماشیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نرماشیر، محمود متقیان پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه محمدعلی حاج جعفری به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نرماشیر روابط عمومی فرمانداری نرماشیر، اظهار داشت: خطه نرماشیر سرزمینی با مردمان نجیب و بزرگوار است ، تمام هم و غم ما برای پیشرفت شهرستان و رفاه حال مردم است و امیدواریم حضور ایشان مایه خیر و برکت برای مردم شهرستان نرماشیر باشد.

وی خاطر نشان کرد : امسال انتخابات بزرگی را پیش رو داریم که همه ما وظیفه داریم با برنامه ریزی و وحدت و با هماهنگی و تعامل ، انتخاباتی بدون شائبه و به خوبی برگزار کنیم.

محمدعلی حاج جعفری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نرماشیر نیز اظهار داشت: آرزوی من این است که در خدمت مردم این منطقه و منشا خیر باشم و به عنوان عضو کوچکی از دولت امیدوارم به نحو احسن تأثیر گذار باشم و دست یاری و همکاری به سمت همه مسئولان دراز کرده ام.

وی با اشاره به انتخابات گفت: ما در آینده نزدیک دو انتخابات بزرگ پیش رو داریم و خواستار توفیق از جانب خداوندیم که به درستی و بی شائبه به برگزاری یک انتخابات صحیح بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نرماشیر: هدف ما پیشرفت شهرستان نرماشیر است

فرماندار نرماشیر: هدف ما پیشرفت شهرستان نرماشیر است