مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 15:002015-11-30بين الملل

کلینتون در نامه ای محرمانه از اوباما خواسته بود گوانتانامو را ببندد


وزیر امورخارجه سابق و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا هفته ها قبل از برکناری از سمتش در نامه ای محرمانه از رییس جمهوری آمریکا خواسته بود تا اقدامات دولتش را برای بستن زندان گوانتانامو در دور دوم ریاست جمهوری اش افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه هافینگتون پست، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا ژانویه سال 2013 میلادی در نامه ای محرمانه به باراک اوباما، رییس جمهور کشورش گفته بود، نگران است که اگر دولت واشنگتن کاری انجام ندهد، حمایت ها از تعطیلی زندان گوانتانامو کاهش یابد.

کلینتون در این نامه که به دست روزنامه هافینگتون پست رسیده، نوشته بود: ما باید به متحدان قدیمی و جدیدمان نشان دهیم که درباره بستن صفحه پایگاه نیروی دریایی آمریکا در گوانتانامو و اقدامات دهه گذشته همچنان جدی هستیم.

احیای نقل و انتقالات زندانیان، تلاش ها برای تحت پیگرد قرار دادن برخی زندانیان در دادگاه های فدرال، رویکرد طولانی تر برای بازگرداندن زندانیان یمنی و بررسی های دوره ای معتبر این پیام دلخواه ما را مطرح و یک سیاست بازداشت معتبر را احیا می کند.

وی همچنین در راستای ترغیب اوباما برای انتقال زندانیان گوانتانامو به آمریکا در این نامه نوشت: اگر قانون اجازه دهد به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینتون در نامه ای محرمانه از اوباما خواسته بود گوانتانامو را ببندد

کلینتون در نامه ای محرمانه از اوباما خواسته بود گوانتانامو را ببندد