مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 15:002015-11-30سياسي

آغاز شانزدهمین کنفرانس عمومی یونیدو در وین


شانزدهمین کنفرانس عمومی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) با شرکت وزرای صنعت ,معاونان وزیر و نمایندگان کشورهای عضو این سازمان در مقر سازمان ملل در وین آغاز بکار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما از وین، لی یونگ ، مدیرکل سازمان یونیدو در نخستین روز کاری این کنفرانس گفت : ما چارچوبی برای 4سال آینده جهت پیشبرد اهداف یونیدو طراحی کرده و برای سالهای (2016 تا 2019 ) آن را به مورد اجرا خواهیم گذاشت.

مدیرکل یونیدو در ادامه افزود: ابتکاری را به نام سیستم شفافیت تعریف کرده ایم که بیش از پیش اقدامات یونیدو را در معرض دید نمایندگان کشورها قرار می دهد و تمامی پروژه ها همراه با هزینه های مالی مربوط به هر پروژه بصورت شفاف در انجا عرضه می شود.

لی یونگ گفت : طرح ابتکاری یونیدو موسوم به توسعه صنعتی فراگیر و پایدار با استقبال خوبی در سطح جهان روبرو شده است.

مدیرکل یونیدو همچنین از ورود کشور جزایر مارشال بعنوان صدو هفتادمین عضو یونیدو استقبال و عصویت این کشور را به مردم و مسولان آن کشور تبریک گفت.

ابتکار مدیرکل در مورد توسعه صنعتی فراگیر و پایدار ، دستور کار توسعه 2015 سازمان ملل و تحقق اهداف ان و تصویب قطعنامه هایی به منظور توسعه و ارتقائ صنعتی کشورها از محورهای مهم این کنفرانس اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شانزدهمین کنفرانس عمومی یونیدو در وین

آغاز شانزدهمین کنفرانس عمومی یونیدو در وین