مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 14:512015-11-30سياسي

دانشکده پردیس کشاورزی تهران در توسعه مدرسه مسلم بن عقیل کرج همکاری نمی کند


نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه باید قسمتی از اراضی دانشکده پردیس کشاورزی به مدرسه مسلم بن عقیل کرج واگذار شود، گفت: دانشکده پردیس کشاورزی به منظور عدم واگذاری این زمین به این مدرسه در آن محدوده نخاله جمع آوری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعزیز اکبریان در جلسه شورای آموزش و پروش استان البرز که ظهر امروز در محل استانداری البرز با حضور استاندار، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیرکل آموزش و پرورش البرز برگزار شد، اظهار داشت: مدرسه مسلم بن عقیل واقع در محدوده چهار راه مصباح کرج با مشکلات عدیده ای رو به رو است.

وی با بیان اینکه مصوب شده هزار متر از اراضی هم جوار این مدرسه که در دانشکده پردیس کشاورزی دانشگاه تهران واقع شده به این مدرسه واگذار شود، افزود: متاسفانه تا کنون این مهم اجرایی نشده و این امر سبب شده دانش آموزان مدرسه مسلم بن عقیل در آن قفس به سر ببرند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشکده پردیس کشاورزی به منظور عدم واگذاری این زمین به مدرسه مسلم بن عقیل در آن محدوده نخاله جمع آوری کرده است، خاطرنشان کرد: جمع آوری نخاله و زباله در آن محدوده توسط دانشکده پردیس کشاورزی سبب شده دانش آموزان همه روزه شاهد حضور موجوداتی نظیر موش درون کلاس های درس خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده پردیس کشاورزی تهران در توسعه مدرسه مسلم بن عقیل کرج همکاری نمی کند

دانشکده پردیس کشاورزی تهران در توسعه مدرسه مسلم بن عقیل کرج همکاری نمی کند