مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 14:402015-11-30پزشكي

اعلام تحقیقات پزشکی در خصوص مرگ دو مادر و کودک 9 ساله در کهگیلویه وبویراحمد


هیچ گونه قصور پزشکی رخ نداده استبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمدعلت فوت مادری را که پس از زایمان در تیر ماه امسال در بیمارستان امام سجاد یاسوج جان خود را از دست داد سن بالاو بیماری تالاسمی شدید اعلام کرد، وگفت : خونریزی شدید پس زایمان باعث ایست قلبی وی شده است.

یزدان پناه در خصوص مرگ مادر 31 ساله دیگری که در تابستان امسال در همین بیمارستان رخ داد افزود : پس از معاینات پزشکی قانونی علت فوت این مادر نفوذ بخشی از مایع دور جنین به قلب مادر و نرسیدن خون لازم به قلب او اعلام شد که این موضوع باعث اختلال انعقاد داخلی عروقی شده بود .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص فوت کودکی که بر اثر گزیدگی عقرب در مرداد ماه امسال در شهر دهدشت جان خود را از دست داد هم گفت : خانواده این کودک پس از مراجعه به بیمارستان امام خمینی دهدشت علت گزیدگی را عقرب بیان کردند در حالیکه که حشره ای دیگر فرزند آنها را نیش زده بود .

وی افزود : در این بیمارستان پادزهر عقرب گزیدگی وجود نداشت اما سرم ضد حساسیت به کودک تزریق شد و برای تزریق پادزهر عقرب هم به بیمارستان سرفاریاب منتقل کردند که در بین راه جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تحقیقات پزشکی در خصوص مرگ دو مادر و کودک 9 ساله در کهگیلویه وبویراحمد

اعلام تحقیقات پزشکی در خصوص مرگ دو مادر و کودک 9 ساله در کهگیلویه وبویراحمد