مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 13:062015-11-30سياسي

شهردار بندرلنگه خبر داد اهدای 2550 جلد کتاب به روستاهای محروم


طرح نذر و صدقه کتاب پس از گذشت 20 سال اما به شکلی هدفمند با عنوان فراغت سالم انجام می شود و در واقع این حرکت خواسته مقام معظم رهبری و از برنامه های دولت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

- محمد رضازاده امروز در گفت وگو باخبرنگار فارس در بندرلنگه اظهار داشت: انگیزه برای اجرای این طرح مربوط به بیانات رهبر معظم انقلاب در 19 اردیبهشت سال 74 بود که در رابطه با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تأکید داشتند و لذا ما امسال برای نخستین بار در استان هرمزگان شهرستان بندرلنگه این طرح را آغاز کردیم تا پیشقدم ،مروج و تشویق کننده دیگران در این حرکت فرهنگی و معنوی باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا طرح نذر و صدقه کتاب هر چند دیر اما به شکلی هدفمند و مؤثر و با عنوان فراغت سالم توسط شهرداری بندرلنگه و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری قدر ولایت و بسیج سازندگی به سر انجام رسید.

شهردار بندرلنگه در ادامه افزود: به منزله آغاز این طرح بندرلنگه به عنوان شهرستان هدف که در زمینه کتابخانه در روستاها کمتر توسعه یافته است، برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد که برای چهار روستای محروم 2550 جلد کتاب همراه با قفسه وکمد کتاب و تا حد امکان میز مطالعه درنظر گرفته شده است که دراختیار دهیاری ها یا مدارس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بندرلنگه خبر داد اهدای 2550 جلد کتاب به روستاهای محروم

شهردار بندرلنگه خبر داد اهدای 2550 جلد کتاب به روستاهای محروم