مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 13:012015-11-30سياسي

وحدت و همبستگی داخلی یکی از راه های مقابله با نفوذ دشمن است


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر نفوذ دشمن نشان دهنده اهمیت آن است، گفت: اگر در داخل کشور همبستگی وجود داشته باشد نفوذی شکل نمی گیرد و مشکلات کشور نیز رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در اجلاس سراسری مدیران حوزه علمیه خواهران که در مجتمع مهدی یاوران جمکران برگزار شد، اظهارداشت: حوزه علمیه از جایگاه و ظرفیت بسیار بالایی برخودار است و مدارس کشور و دانشگاه ها باید از این طرفیت استفاده کرده و خانواده ها فرزندان خود را با علوم دینی آشنا کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم آشنایی طلاب با زبان های زنده دنیا افزود: حوزه علمیه در زمان های مختلف ورود پیدا کرده چون نشر علوم دینی و معارف اسلامی را باید با زبان های بین المللی نشر و ترویج کرد که این اقدام سبب آشنایی کشورهای مختلف با مکتب اسلام و معارف اهل بیت (ع) می شود.

لاریجانی با بیان اینکه در یک نگاه کلان در چند حوزه کشور مسائلی وجود دارد که دارای مشکلات و چالش هایی است که یک بخش آن حوزه بین الملل است، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی با کشورمان وجود داشته است، در مسئله هسته ای بیش از 12 سال با چالش روبرو هستیم و مسائلی نظیر حقوق بشر و تروریسم که در مجامع بین المللی با آن مواجه می شویم وقت و ذهن ما را درگیر خود می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و همبستگی داخلی یکی از راه های مقابله با نفوذ دشمن است

وحدت و همبستگی داخلی یکی از راه های مقابله با نفوذ دشمن است