مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 12:402015-11-30فرهنگي

مهمان نوازی مردم قشم بزرگترین ظرفیت گردشگری این جزیره است


رییس اداره میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛گفت: مهمان نوازی مردم این جزیره، بزرگترین ظرفیت گردشگری قشم است و می توان آن را هشتمین ظرفیت جزیره عجایب هفتگانه نامید.

عبدالرضا دشتی زاده افزود: سخنان بسیاری در خصوص آثار تاریخی و طبیعی جزیره قشم بیان شده است اما مهمترین ظرفیت گردشگری این جزیره، روحیه مهمان نوازی جامعه محلی آن است.

رییس اداره میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم گفت : فرهنگ دوستی و مهمان نوازی مردم قشم ریشه های تاریخی دارد و سرآغاز آن را می توان در تعاملات گسترده با خاور دور، شبه جزیره هند، کشورهای عربی و آفریقایی جستجو کرد.

دشتی زاده افزود: یکی از مشکلات اصلی در این حوزه، امکانات مردم قشم برای مهمان نوازی است که باید در این زمینه ظرفیت ها توسعه یابد تا جامعه محلی بتواند بیش از پیش در این حوزه خدمات رسانی کند و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

دشتی زاده با تاکید بر اینکه مردم جزیره قشم با سخاوت از هر مهمانی پذیرایی می کنند، گفت: یکی از مشکلات اساسی صنعت گردشگری فرهنگی در این منطقه، احترام نگذاشتن برخی گردشگران به باورهای فرهنگی مردم بومی جزیره است و ورود گردشگران آموزش ندیده، می تواند به صنعت گردشگری این جزیره آسیب بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان نوازی مردم قشم بزرگترین ظرفیت گردشگری این جزیره است

مهمان نوازی مردم قشم بزرگترین ظرفیت گردشگری این جزیره است