مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:162015-11-30سياسي

رسانه های استان مازندران زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند


مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ها در شور انتخاباتی، گفت: رسانه های مازندران زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ساری، حسین قربانی صبح امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی مازندران با موضوع انتخابات در استانداری اظهار داشت: به منظور آگاه سازی بیشتر رسانه ها با مفاهیم انتخابات بهتر است با حضور صاحبنظران سیاسی حوزه رسانه، همایش توجیهی در این زمینه برگزار شود.

وی افزود: اعضای کمیته های ستاد انتخابات باید هماهنگی بیشتری با اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی اقدامات صورت داده در حوزه کمیته ها خود بپردازند و هشدارهای مورد نظر در حوزه مربوطه را از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنند.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به اینکه پورتال اطلاع رسانی جامع ستاد انتخابات استان برای هدفمند شدن آمار و اخبار انتخابات تشکیل شود، تصریح کرد: دفاتر خبرگزاری های استان آمادگی خود را برای دعوت از روسای احزاب سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و معتدل به منظور تبیین مواضع انتخاباتی آنان اعلام کردند.

قربانی با بیان اینکه تلاش بیشتری از سوی اعضای ستاد انتخابات و رسانه ها برای آگاه سازی مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری صورت گیرد، افزود: آخرین وضعیت نامزدهای انتخاباتی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های استان مازندران زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند

رسانه های استان مازندران زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند