مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:162015-11-30سياسي

صبح امروز صورت گرفت بازدید نماینده مردم شهرستان تاکستان از سازمان بسیج رسانه قزوین


نماینده مردم شهرستان تاکستان از دفتر سازمان بسیج رسانه استان قزوین دیدار کرد و نقش آنان را در اطلاع رسانی به آحاد مردم یادآور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، رجب رحمانی در بازدید از دفتر سازمان بسیج رسانه استان قزوین صبح امروز در جمع مسئولان و اعضای سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی (ره) آن را بنا کرده و مردم نیز در احیای آن حضور فعال داشته اند.

وی بیان کرد: امروز بسیج در تمامی عرصه ها پیشرو بوده و انتظار می رود در عرصه رسانه نیز از رسانه های غربی در اطلاع رسانی و نشر حقیقت پیشی بگیرد.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: رسانه های داخلی با الگو برداری از تفکر بسیجی می توانند از حاشیه سازی دشمنان در عرصه های داخلی و خارجی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت کند.

رحمانی به نقش رسانه به ویژه بسیج رسانه در مقابل پروژه نفوذ اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب و ملت ایران در فکر نفوذ و هجوم از طریق رسانه های بوده تا بتوانند در بطن اجتماع با ورود اخبار مسموم ذهن مردم را آلوده کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین نیز در بازدید نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: این سازمان در فعالیت سازمانی خود با ترویج رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز صورت گرفت بازدید نماینده مردم شهرستان تاکستان از سازمان بسیج رسانه قزوین

صبح امروز صورت گرفت بازدید نماینده مردم شهرستان تاکستان از سازمان بسیج رسانه قزوین