مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:152015-11-30اقتصادي

رشد و پویایی اقتصادی هدف اصلی دیوان محاسبات است


رشد و پویایی اقتصادی و هزینه کرد صحیح اعتبارات هدف اصلی دیوان محاسبات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اردبیل، امیرحسین رحیمی در جلسه شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه رشد و پویایی اقتصادی و هزینه کرد صحیح اعتبارات هدف اصلی دیوان محاسبات است، گفت: هدف این نیست که از دستگاه دولتی تخلف کشف کنیم، بلکه باید به جای آن کاری کنیم تخلفی انجام نشود و بودجه و اعتبارات درست مصرف شود.

وی با بیان اینکه بدنه دولت بسیار وسیع است و درصد زیادی از بودجه کشور به پرداخت حقوق ها و دستمزدها صرف می شود، افزود: در حال حاضر بیش از 80 درصد بودجه عمومی کشور در بحث هزینه های جاری مصرف می شود.

رحیمی با بیان اینکه به واسطه وحدت نظر مسئولان و قوای سه گانه مشکلات قابل حل است، تصریح کرد: با هزینه کرد چیزی برای توسعه کشور باقی نمی ماند و علاج توسعه این است که چنین ساختارهایی در کشور تغییر پیدا کند.

رییس دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: از بین شیوه های تعامل با دستگاه ها اینکه دستگاه هزینه کند و بعد حسابرس برود و تخلفات را شناسایی کند شیوه مناسبی نیست و حتی به نفع کشور و مردم نیز نیست.

وی به ضرورت مسئولیت پذیری و پاسخگویی مدیران در مقابل تخلفات اداری تاکید کرد و گفت: برای بسیاری از ایده ها نیز می توان راهکار قانونی پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و پویایی اقتصادی هدف اصلی دیوان محاسبات است

رشد و پویایی اقتصادی هدف اصلی دیوان محاسبات است