مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:112015-11-30ورزشي

ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو: هندبال هپکو نیازمند حمایت مسئولان است


تیم هندبال این شرکت به حمایت مسئولان نیازمند است.

- ایرج رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی هپکو اراک یکی از قدیمی ترین باشگاه های فعال در حوزه ورزش کشور است که به عنوان یک مجموعه بازیکن ساز فعالیت رسمی خود را از سال 1374 در رشته های مختلف و به ویژه فوتبال آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: این تیم در سال 74 در مسابقات باشگاهی شرکت کرد و مقام اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد، این در حالی بود که در آن زمان تیم به عنوان تیم شهرداری اراک نام گذاری شده بود.

سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک با اشاره به اینکه این تیم در سال 75 در مسابقات کارگری و باشگاهی با عنوان تیم هپکو حضور یافت، افزود: هندبال هپکو همچنین در مسابقات زیرگروه دسته یک کشور شرکت کرد و در همان مسابقات مقام اول را کسب کرد و در سال 76 برای نخستین بار به لیگ برتر صعود که متأسفانه در همان سال به دسته اول سقوط کرد.

رضایی تصریح کرد: در سال 77 تیم هندبال هپکو با عزم و اراده بیشتر مجددا در مسابقات زیرگروه شرکت کرد و موفق شد دوباره به لیگ برتر راه یابد که از سال 77 تا کنون در مسابقات لیگ برتر، حضور داشته و به لطف خداوند تا این زمان نیز جایگاه خود را حفظ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو: هندبال هپکو نیازمند حمایت مسئولان است

ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو: هندبال هپکو نیازمند حمایت مسئولان است