مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 09:302015-11-30سياسي

نیازمند استراتژی آرامش فعال هستیم


دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران با اشاره به ضرورت وجود آرامش در رقابت های انتخاباتی و نقش جریان های سیاسی و نهادهای رسمی نظام برای دستیابی به این هدف گفت: - اصلاح طلبان به استراتژی آرامش فعال نیازمند هستند.

علی شکوری راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این که استراتژی آرامش فعال یعنی با حفظ آرامش فعالیت های انتخاباتی پیگیری شود اظهار کرد: همه اصلاح طلبان برای تحقق این استراتژی باید کوشش کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با بیان این که انتخابات عرصه رقابت است و جناح های سیاسی باید حقوق همدیگر را به رسمیت بشناسند گفت: هر جناحی همانطور که برای خود حق مشارکت سیاسی قائل است، باید برای جناح رقیب نیز حق مشارکت قائل شود اما مشکل کشور ما که یک مشکل فرهنگی است، این است که یک جناح خود را معادل نظام می داند و طرف مقابل را ضد نظام وانمود کرده و همه تلاش خود را می کند تا حقوق اولیه طرف مقابل از جمله برگزاری میتینگ و سخنرانی را سلب کند.

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران افزود: جناح اصولگرا باید بداند که اگر دست و پای رقیب آنها به شکل غیر قانونی بسته شود، مردم به آنها اقبال پیدا نمی کنند زیرا مردم نگاه می کنند که چه جریانی شفاف تر و قانونی تر عمل کرده و چه مجموعه ای مظلوم واقع شده است و به آن جریان و مجموعه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند استراتژی آرامش فعال هستیم

نیازمند استراتژی آرامش فعال هستیم