مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 04:012015-11-30سياسي

2100 هیئت مذهبی هرمزگان مراسم اربعین را برگزار می کنند


رییس شورای هیئت های مذهبی هرمزگان از میزبانی 2 هزار و 100 هیئت مذهبی استان از مراسم های عزاداری اربعین حسینی در هرمزگان خبر داد.

- کریم هاشمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس"، از فعالیت دفاتر شورای اسلامی هیئت های مذهبی در 12 شهرستان استان هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: ایجاد هماهنگی فکری و عملی در فعالیت های فرهنگی، آسیب شناسی فرهنگی، ارائه راهبردهای عملی جهت زدودن آسیب در اجرای مناسبت های مذهبی، جلب مشارکت و هدایت همکاری های مردمی از طریق صدور مجوز تاسیس و ساماندهی هیئت های مذهبی از مهم ترین وظایف این شورا است.

وی با اشاره به آمار هیئت های مذهبی هرمزگان افزود: تا کنون 2 هزار و 100 هیئت مذهبی در استان وجود دارد که تمامی آنها به ثبت رسیده و دارای کد هستند و تعدادی نیز در شرف ثبت هستند.

رییس شورای هیئت های مذهبی هرمزگان در ادامه بیان کرد: اکثر این هیئت های مذهبی در سالروز ولادت ها و شهادت های ائمه اطهار، مراسم و مجالس اهل بیت(ع) درخور و شایسته ای را برپا می کنند.

هاشمی با بیان اینکه مراسمات عزاداری در ماه محرم در نقاط مختلف استان هرمزگان با حضور پر شور عزاداران حسینی و با شکوه خاصی برگزار شد افزود: برنامه های ویژه ای به منظور برپایی هر چه بهتر و باشکوه تر مراسمات عزاداری و سوگواری اربعین حسینی در هرمزگان تدارک دیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2100 هیئت مذهبی هرمزگان مراسم اربعین را برگزار می کنند

2100 هیئت مذهبی هرمزگان مراسم اربعین را برگزار می کنند