مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 03:462015-11-30سياسي

20 هیئت مذهبی همدان برپایی مراسم اربعین را برعهده دارند


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان همدان با بیان اینکه 20 هیئت مذهبی همدان برپایی عزاداری در اربعین حسینی را برعهده دارند، گفت: 430 مبلغ و مبلغه در دهه آخر ماه صفر به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

- حجهالاسلام والمسلمین علی مراد کیانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان" با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این سازمان در دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: این برنامه ها در 9 محور؛ اعزام مبلغ، هیئات حسینی، تجمعات عزاداران حسینی، سینه زن ها و غیره در نظر گرفته شده است.

کیانی از اعزام 430 مبلغ و مبلغه در دهه آخر ماه صفر به مناطق مختلف استان خبر داد و بیان کرد: 20 هیئت مذهبی برپایی عزاداری در روز اربعین را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه 12 برنامه برای برگزاری متمرکز روز اربعین در سراسر استان پیش بینی شده، اظهار داشت: 500 برنامه برای برپایی مراسم عزاداری هیئت های حسینی در اربعین برگزار می شود.

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین حسینی در میدان امام مهم ترین برنامه است، ضمن این که برای زیارت پیامبر اکرم(ص) از راه دور 280 برنامه توسط مبلغان اجرا می شود.

کیانی از اولویت اجرای 4برنامه در این ایام خبر داد و افزود: تبیین مبانی ولایت در جامعه، تبیین لزوم مشارکت های سیاسی به عنوان وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هیئت مذهبی همدان برپایی مراسم اربعین را برعهده دارند

20 هیئت مذهبی همدان برپایی مراسم اربعین را برعهده دارند