مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 01:152015-11-29اقتصادي

تیترامشب؛ یک مسئول:درقراردادهای جدید نفتی دوشانس خوب برای بخش خصوصی ایجاده شده است


رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی گفت: در چارچوب قراردادهای جدید دو شانس بزرگ برای بخش خصوصی ایران ایجاد شده که این شانس ها تاکنون وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید مهدی حسینی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر که به موضوع قراردادهای جدید نفتی اختصاص داشت افزود:نخستین فرصت و شانس این است که شراکت بخش خصوصی توانمند کشور با شرکت های بزرگ و بین المللی نفت در عملیات ها برای رشد هر چه بیشتر شرکت های داخلی الزام شده و دومین شانس نیز ایجاد کمپانی مشترک ایرانی و خارجی برای اجرای قراردادهای نفتی است.

حسینی افزود: هدفمان ظرفیت سازی در بخش خصوصی و ایجاد شرکت های نفتی با ویژگی های مختص به آن است و باید قدر این دو شانس را بدانیم.

وی درباره چالش تعیین صلاحیت شرکت های داخلی برای شراکت با طرف های خارجی نیز گفت: وزارت نفت تعیین صلاحیت می کند از اینرو حق دارد شرکت هایی را انتخاب کند که صاحب صلاحیت هستند و اما شرکت ها می بایست با در نظر گرفتن فاکتورهای مورد نیاز، خود را به سطح قابل قبولی برسانند.

احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با این برنامه از آقای حسینی پرسید: چرا شکل گیری و تکمیل قرارداد تا این روزها که برای خارجی ها آشکار شده است از دید مردم و نمایندگان آنها پنهان مانده بود؟رییس کمیته بازنگری قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیترامشب؛ یک مسئول:درقراردادهای جدید نفتی دوشانس خوب برای بخش خصوصی ایجاده شده است

تیترامشب؛ یک مسئول:درقراردادهای جدید نفتی دوشانس خوب برای بخش خصوصی ایجاده شده است