مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 01:052015-11-29دانش

تقاضای معاون وزیر علوم از نهادهای خارج از دانشگاه


معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حفظ کرامت دانشگاه را نکته مهمی دانست و بر حفظ آن تاکید کرد.

- دکتر سیدضیاء هاشمی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، با اشاره به ورود برخی نهادهای خارج از دانشگاه به مسایل درون دانشگاهی عنوان کرد: تقاضای ما از همه عزیزان خارج از دانشگاه و همه نهادهای دولتی، قضایی، انتظامی و امنیتی این بوده که به استقلال دانشگاه احترام گذارند؛ چراکه استقلال دانشگاه مورد تاکید همه ما و به نفع همه است.

وی با بیان اینکه در دانشگاه قوانین و ضوابط خیلی روشن و مفیدی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد، با اجرای این قوانین، بهترین وضعیت در دانشگاه ها جریان پیدا کند.

معاون فرهنگی وزیر علوم در ادامه حفظ کرامت دانشجو را نکته مهمی دانست و با تاکید بر اجرای همه قوانین، خاطرنشان کرد: همه آموزه ها و مقدسات دینی برای ما مهم است و مطمئنیم که خود دانشجویان نسبت به آموزه های دینی اهتمام دارند و اگر موارد انگشت شمار و محدودی نسبت به این موارد بی توجه باشند، قطعا غاطبه دانشگاهیان خواهان جلوگیری از این رفتارها هستند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از آموزه های متعالی اسلام است، تصریح کرد: این فریضه موجب اعتلا و ترقی جامعه و پیشرفت دانشگاه و یک آموزه بسیار دقیق و ظریف است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای معاون وزیر علوم از نهادهای خارج از دانشگاه

تقاضای معاون وزیر علوم از نهادهای خارج از دانشگاه