مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 00:062015-11-29اجتماعي

فارس گزارش می‎دهد برگزاری مانور نمادین 8 آذر در گلستان + تصاویر


صدای آژیر که بلند شد، بچه‎های مدرسه، خود را زیر نیمکت چوبی و پلاستیکی پنهان کردند، تا مانور هشت آذر شکل عملی به خود گیرد، برنامه‎ای که آغاز یک برنامه تمرینی ملی بود.

- *مدرسه ایمن تنها با آموزش دانش‎آموزان محقق نمی‎شود تحقق مدارس ایمن در حالی که هنوز بسیاری از مدارس استان به لحاظ ساختاری بافت آنچنان ایمنی ندارند و جدا از سازه‎های نه چندان محکم در بحث غیرسازه‎ای نیز نیازمند توجه به بهسازی هستند، موضوعی است که موید اهمیت موضوع ایمنی در این محیط‎های آموزشی است.

تاب‎آوری جامعه و افزایش تحمل جوامع محلی در برابر حادثه های طبیعی و ابراز واکنش مناسب از جانب آنان، از دیگر موضوعاتی بود که امسال در شعار روز زلزله و ایمنی هشتم آذر طرح شده بود، موضوعی که تنها در حد همان شعار باقی‎مانده است و تنها در گرگان، برنامه‎ خاصی در این زمینه تدارک دیده شد و محله اطراف مدرسه دخترانه عصمت گرگان در این مانور مشارکت داده شدند.

بدون شک تغییر رفتار جامعه آن هم در مواجهه با پدیده هراس‎انگیزی چون زلزله، نیازمند ساعت‎ها کار آموزشی و فرهنگی است و تجربه نیز ثابت کرده در این بخش کمبودهای بسیاری وجود دارد.

حتی نوع رفتاری که برای دانش‎آموزان در مواجهه با حادثه مد نظر قرار داده‎ایم، نیز هنوز از استاندارد واحدی تبعیت نمی‎کند و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می‎دهد برگزاری مانور نمادین 8 آذر در گلستان + تصاویر

فارس گزارش می‎دهد برگزاری مانور نمادین 8 آذر در گلستان + تصاویر