مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 00:062015-11-29اقتصادي

آغاز به کار کمیته های تخصصی ذخیره میوه عید


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اعلام "آغاز به کار کمیته های تخصصی ذخیره میوه عید با دستور وزیر جهاد کشاورزی " گفت: عمده نیاز بازارمیوه این ایام از طریق بخش خصوصی و براساس ذخیره تجار و تولیدکنندگان تامین می شود.

- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اعلام "آغاز به کار کمیته های تخصصی ذخیره میوه عید با دستور وزیر جهاد کشاورزی " گفت: عمده نیاز بازارمیوه این ایام از طریق بخش خصوصی و براساس ذخیره تجار و تولیدکنندگان تامین می شود.

عبدالمهدی بخشنده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم" اظهار کرد: به طور طبیعی، دولت امسال در نظر دارد که تنظیم بازار پرتقال و سیب درختی برای شب عید را اجرا کند، بر این اساس با دستور وزیر جهادکشاورزی کمیته های تخصصی در این ارتباط شروع به کار کرده و بررسی های لازم انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر ذخایر میوه ای که بخش خصوصی برای شب عید در نظر می گیرد ما نیز تشخیص داده ایم که برای تنظیم بازار میوه مورد نیاز شب عید، ذخایری داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: عمده نیاز بازارمیوه عید از طریق بخش خصوصی و بر اساس ذخایر تجار و تولیدکنندگان تامین می شود و در زمانی که میزان تقاضا در بازار افزایش باید به بازار عرضه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کمیته های تخصصی ذخیره میوه عید

آغاز به کار کمیته های تخصصی ذخیره میوه عید