مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 22:052015-11-29اقتصادي

بخشنامه جدید یک وزارتخانه، دشمنی با بخشی از ملت ایران است


اقدام وزارت جهاد باعث سو استفاده هندی ها شده و باعث شده دندان طمع خود را تیز کنند، این اقدام وزارتخانه تحت هیچ شرایطی مورد قبول نمایندگان مجلس نیست، - و بعد از بازگشایی مجلس قطعا با این موضوع برخورد خواهیم کرد، چرا که این کار یک دشمنی آشکار با کشاورزان ایرانی است.

کد خبر: 550898 تاریخ انتشار: 08 آذر 1394 - 22:05 - 29 November 2015 بخشنامه جدید وزارت جهاد کشاورزی در باره آزاد سازی واردات برنج به داخل کشور بیش از آنکه مورد توجه واردکنندگان داخلی باشد با استقبال کم نظیر هندی ها مواجه شده است، به طوری که طبق گفته عضو هیات رییسه بنکداران کشور، هندی ها پس از شنیدن این خبر قیمت محصولات خود را 45 درصد افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وبه گفته وی، تا قبل از بخشنامه وزارت جهاد قیمت هر تن برنج هندی 650 دلار بود اما به محض اینکه از موضوع مطلع شدند و همچنین با اشتیاق وارد کننده های برنج داخلی مواجه شدند قیمت های خود را افزایش دادند به طوری که در هر تن 300 دلار بر ارزش کلای خود اضافه کردند.

با این حساب اگر در سال جاری تنها 2 میلیون تن برنج از هند وارد کشور شود، بخشنامه وزارت جهاد 6 میلیارد دلار از منابع کشور را در اختیار هندی ها قرار خواهد داد، از سوی دیگر قیمت این محصول که گمان می رفت با آزاد شدن واردات کاهش داشته باشد، روند افزایشی به خود گرفته است به طوری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه جدید یک وزارتخانه، دشمنی با بخشی از ملت ایران است

بخشنامه جدید یک وزارتخانه، دشمنی با بخشی از ملت ایران است