مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 21:362015-11-29اقتصادي

افزایش 50 درصدی تولید مرکبات مازندران در سال 94


استاندار مازندران با اشاره به مدیریت صحیح باغداران بر اراضی باغی استان، گفت: تولیدات مرکبات استان در سال 94 بالغ بر 50 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازربیع فلاح استاندار مازندران امشب در جلسه کمیسیون تنظیم بازار مازندران با اشاره به افزایش 50 درصدی تولید مرکبات مازندران در سال 94 بر برنامه ریزی مناسب برای صادرات و تنظیم بازار تاکید کرد.

وی افزود: پیش بینی تولید دو میلیون و 200 هزار تن مرکبات در سال 94 اگر مدیریت نشود با کاهش شدید قیمت روبرو می شویم و ضرورت دارد جهاد کشاورزی با همکاری اتحادیه ها و سازمان تعاون روستایی برای تنظیم بازار و ذخیره سازی مرکبات به طور جدی وارد شود.

استاندار مازندران، خواستار تامین سرمایه در گردش صادرکنندگان و ذخیره کنندگان محصولات اساسی مازندران شد و گفت: در حوزه مرغ و مرکبات برنامه راهبردی تهیه و اجرایی تا تولیدکنندگان آسیب نبینند.

وی در مورد صنعت طیور مازندران، گفت: 10 تا 12 درصد مرغ کشور در مازندران تولید و در این بخش توجه به تولید صادرات محور می تواند زمینه صادرات را فراهم کند.

دلاور حیدرپور، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این نشست در مورد برندسازی و استانداردسازی محصولات برنج مازندران و ذخیره سازی دو محصول پرتغال و سیب برای پایان سال توضیحات لازم را ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی تولید مرکبات مازندران در سال 94

افزایش 50 درصدی تولید مرکبات مازندران در سال 94