مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 20:552015-11-29اقتصادي

یونان یک بسته کمک مالی دریافت می کند


ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُتهران / خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی 1394/09/08کمیسیون اروپا روز یکشنبه اعلام کرد بانک پیرائوس Piraeus یونان مبلغ دو میلیارد و 720 میلیون یورو (برابر با دو میلیارد و 880 میلیون دلار) کمک مالی دریافت خواهد کرد.

کمیسیون اروپا در این باره اعلام کرد این کمک ها، بخشی از بسته کمک های مالی به یونان است که سومین قسمت آن در ماه اوت به مبلغ 86 میلیارد یورو در اختیار این کشور قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آلمان از بروکسل، کارشناسان اقتصادی در این باره اعلام کردند یونان احتمالا به همه کمک های مالی که برای این کشور به تصویب رسیده است نیاز نخواهد داشت، زیرا عملکرد بانک های این کشور بهتر از پیش بینی ها بوده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، بانک پیرائوس تا کنون توانسته است از مجموع چهار میلیارد و 930 میلیون یورو بدهی خود، مبلغ یک میلیارد و 940 میلیون یورو را جبران کند.

مارگرت وستاگر رییس کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا در این باره گفت: اوضاع یونان حاکی از افزایش اعتماد بازار است و طرح های بازسازی این بانک باعث خواهد شد سود دهی آن در طولانی مدت باز گردد.

دستگاه نظارت بر بانک های کشورهای عضو منطقه یورو پیشتر اعلام کرده بود مجموع کمک های مالی که باید در اختیار چهار بانک بزرگ یونان - آلفا بانک، یورو بانک، پیرائوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونان یک بسته کمک مالی دریافت می کند

یونان یک بسته کمک مالی دریافت می کند