مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 20:002015-11-29فرهنگي

با یک شعار، کودکان به سینما فراخوانده شدند


با اکران فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» و با شعار «فرزندان خود را آسوده خاطر به سینما بیاورید» به صورت رسمی سینمای ویژه کودک در پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز به کار کرد.

- رییس حوزه هنری کردستان گفت: با اکران فیلم انیمیشن شاهزاده روم و با شعار فرزندان خود را آسوده خاطر به سینما بیاورید به صورت رسمی سینمای ویژه کودک در پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز به کار کرد.

امین مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، اظهار کرد: با توجه به ضرورت اختصاص سالنی جهت اکران فیلم های ویژه کودکان و نوجوانان، با موافقت مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری و حمایت های مدیرعامل موسسه بهمن سبز برای اولین بار در سینما های وابسته به حوزه هنری کشور یکی از سالن های پردیس سینمایی بهمن سنندج با شعار با خیال راحت و آسوده فرزندان خود را به سینما ببرید به اکران فیلم های ویژه کودک ونوجوان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: این سالن با اکران فیلم انیمیشن شاهزاده روم که در اختتامیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، لوح تقدیر ویژه این دوره از جشنواره را دریافت کرد، آغاز به کار کرد و از این پس یکی از سالن های این پردیس در یک سانس بعدازظهر به اکران فیلم های کودک و نوجوان خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با یک شعار، کودکان به سینما فراخوانده شدند

با یک شعار، کودکان به سینما فراخوانده شدند