مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 19:502015-11-29اقتصادي

رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی: اجلاس تهران به اهداف خود رسید


رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی ایران گفت: اجلاس تهران در دستیابی به همه اهداف خود موفق عمل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سید مهدی حسینی در نشست خبری پایان اجلاس دوروزه رونمایی از قراردادهای نفتی با اشاره به استقبال شرکت های خارجی از طرح های رونمایی شده صنعت نفت ایران افزود: در این نشست به دنبال تحقق سه هدف بودیم که همه آنها به لطف خدا محقق شد.

وی اضافه کرد: اولین هدف ما معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی به شرکت های خارجی و داخلی بود که در دو نشست پیاپی این مدل قراردادی تشریح شد.

حسینی گفت: هدف دوم ما این بود که شرکت های خارجی با فرصت های سرمایه گذاری در صنایع بالادستی نفت ایران آشنا شوند و سومین هدف هم معرفی ظرفیت ها و توان علمی و اجرایی شرکت های ایرانی در بخش های مهندسی، خدمات و حفاری به شرکت های خارجی بود .

وی تصریح کرد: بسیاری از شرکت کنندگان خارجی تصور می کردند وارد سرزمینی بکر و فاقد تخصص می شوند که با ملاحظه توانمندی بالای شرکت های ایرانی از این قدرت و توانایی که در سطح کشورهای منطقه بی نظیر است شگفت زده می شدند.

مشاور وزیر نفت همچنین با اشاره به معرفی طرح های نفت و گاز ایران در بخش های اکتشاف، توسعه و افزایش ضریب بازیافت گفت: طرح های مهمی از جمله حفاری و اکتشاف در خشکی و آب های عمیق از جمله دریای خزر هم معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی: اجلاس تهران به اهداف خود رسید

رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی: اجلاس تهران به اهداف خود رسید